Käyttämäsi selain on vanhentunut. Päivitäthän selaimesi uusimpaaan versioon käyttääksesi sivustoa.
  • 0 - 2 500 (kg)
  • 0 - 125 (mm)

Lavansiirtotrukit T20–T25 AP

Monipuolinen kiituri

Ohjaus seisten tai kävellen

Monipuoliset lavansiirtovaunut T20–T25 AP on optimoitu toimitusajoneuvojen ja junavaunujen tehokkaaseen kuormaukseen ja purkamiseen. Ne sopivat ihanteellisesti kuormien kokoamiseen ja kuljetukseen tavaroiden vastaanotto- ja lähetystiloissa sekä ajoittaiseen tilausten keräilyyn. Kuljettaja voi muuttaa ajoneuvon kävellen ohjattavaksi malliksi taittamalla seisonta-alustan ylös ja ohjausaisan alas. T20–T25 AP -lavansiirtotrukkeja voi myös käyttää alusta alas taitettuna lyhyisiin ja keskipitkiin kuljetuksiin. Seisonta-alusta on erotettu rungosta sen vaimentamiseksi ja kuljettajan suojaamiseksi tärinältä ja iskuilta ajamisen aikana. Mallista riippuen ajoneuvojen kuljetuskapasiteetti on 2000–2500 kg.

Ominaisuudet

Turvallisuus

Ylös taitettavat sivukaiteet suojaavat kuljettajaa pidemmillä kuljetusmatkoilla. Kuljettajan alusta on suunniteltu pitämään kuljettaja jatkuvasti ajoneuvon sisällä. T20–T25 AP -vetotrukeissa on kolme itsenäistä jarrujärjestelmää, jotka varmistavat kuljettajan ja kuorman turvallisuuden. Jos kuljettaja vapauttaa perhosenmuotoisen ohjaimen kuolleen miehen kytkimen, lavansiirtovaunu pysähtyy automaattisesti. Näissä lavansiirtovaunuissa on myös Linde Curve Assist, joka alentaa nopeutta käännöksissä. T20–T25 AP -lavansiirtovaunut voi varustaa Linde BlueSpot -varoitusvalojärjestelmällä, joka varoittaa ympärillä olevia lähestyvästä ajoneuvosta aikaisessa vaiheessa, myös epäselvissä tilanteissa. Ohjelmistopohjainen connect:zi-nopeushallintajärjestelmä mahdollistaa turva-alueiden määrittämisen nopeuden automaattista hallintaa varten.

  • Ylös taittuvat sivukaiteet
  • Kolme itsenäistä jarrujärjestelmää
  • Nopeuden säätö käännöksissä
  • Valinnainen Linde BlueSpot -varoitusvalojärjestelmä
  • Älykkäät nopeusvyöhykkeet

Ergonomia

T20–T25 AP -lavansiirtovaunujen taittuva seisonta-alusta ja ohjausaisan pää on erotettu rungosta niiden vaimentamiseksi ja kuljettajan suojaamiseksi tärinältä ja iskuilta kaikissa tilanteissa. Vaivattoman käytön varmistamiseksi ahtaissakin paikoissa ajoneuvot säätävät jatkuvasti nopeuttaan ja ohjausvastustaan automaattisesti kääntökulman mukaan. Vakio-ohjaustehostin parantaa ohjattavuutta entisestään. Ergonominen ohjausaisan pää sisältää kaikki ohjaustoiminnot, ja sitä voi käyttää vaivatta myös käsineillä. Ajoneuvoihin voi kiinnittää lisävarustepidikkeitä työkaluille, kuten skannereille, kirjoituslevyille ja kelmurullille.

  • Rungosta erotettu kuljettajan alusta vaimentaa tärinää
  • Sähköinen ohjaustehostin
  • Automaattinen nopeudensäätö
  • Ergonominen ohjausaisan pää
  • Lisävarustepidikkeet työmateriaaleille

Ohjattavuus

Taittuvan seisonta-alustan ansiosta T20–T25 AP -lavansiirtotrukkeja voi käyttää sekä seisten että kävellen ohjattavina. Kun alusta on taitettu sisään, nämä lavansiirtovaunut ovat helposti ohjattavia myös ahtaissa paikoissa. Matkatilassa niiden huippunopeus on 14 km/h (ilman kuormaa) ja 11 km/h (kuorman kanssa). Niiden kiihtyvyys on myös nopeaa ja ne selviävät jopa 20 %:n ylämäistä (ilman kuormaa). Tämä on tehokkaan 3 kW:n kolmivaihemoottorin ja innovatiivisen rullapyöräjärjestelmän ansiota: joko mekaanisilla jousilla tai hydraulijousituksella varustetut rullapyörät sopeutuvat kuormaan, ajotilanteeseen ja nopeuteen, mikä takaa hyvän vakauden ja pidon myös vaikeilla ajopinnoilla. Käynnistysjärjestelmä varmistaa, että ajoneuvot eivät liu’u taaksepäin kaltevilla pinnoilla. Klassisten lyijyakkujen ohella T20–T25 AP -lavansiirtovaunuissa voi käyttää uuden sukupolven litiumioniakkuja.

  • Ohjaus seisten tai kävellen
  • Suuri huippunopeus
  • Tehokas 3 kW:n kolmivaihemoottori
  • Taaksepäin liukumisen esto kaltevilla pinnoilla
  • Uuden sukupolven litiumioniakut

Huolto

T20–T25 AP -lavansiirtovaunujen huoltovapaa kolmivaihemoottori mahdollistaa pitkät huoltovälit ja alentaa huoltokustannuksia. Lujatekoinen rakenne, tukeva kori ja vakaa runko tekevät ajoneuvoista erittäin kestäviä ja varmistavat korkean käytettävyysasteen myös ankarassa jatkuvassa käytössä. ”Design to Service” -periaatteella kehitetyt lavansiirtovaunut T20–T25 AP tarjoavat huoltomekaanikoille nopean pääsyn kaikkiin asianmukaisiin osiin. Lavansiirtovaunujen moderni CAN-väylä helpottaa huoltoprosessia entisestään, sillä mekaanikko voi lukea ajoneuvon tiedot helposti diagnostiikkaliitännän kautta. Täyssähköinen rakenne mahdollistaa uusien toimintojen asentamisen ajoneuvoon ohjelmistopäivityksillä etänä milloin tahansa, kunhan siinä on lisävarusteena saatava tiedonsiirtoyksikkö.

  • Huoltovapaa moottori
  • Tukeva rakenne
  • CAN-väyläliitäntä
  • Helppo pääsy osiin
  • Moderni täyssähköinen rakenne

Tekniset tiedot

Model Kuormauskapasiteetti/kuorma Nosto Kulkunopeus, kuorman kanssa/ilman Kääntösäde Akun jännite/nimelliskapasiteetti (5 h)
T20AP 2,0 (t) 115 (mm) 11 / 14 km/h 1999 / 2069 (mm) 24 / 375 (V)/(Ah) o. kWh
T25AP 2,5 (t) 115 (mm) 11 / 14 km/h 2861 / 2931 (mm) 24 / 375 (V)/(Ah) o. kWh

Valinnaiset varusteet

Polyuretaanipyörät

Lavansiirtovaunuille on saatavilla polyuretaaniset vetopyörät ja telipyörät. Tämä materiaali on hiljaista, erittäin kestävää ja sulavasti pyörivää. Se ei jätä jälkiä vaaleisiin lattioihin.

Lisävarustetuki

Kuljettajan alustan voi mukauttaa tarpeisiin erinäisillä pidikkeillä työmateriaaleille, kuten kirjoituslevyille, skannereille ja kelmurullille.

Kylmävarastoversio

Kylmävarastoversio varmistaa lavansiirtovaunun täyden käytettävyysasteen ja suorituskyvyn jopa -35 asteen pakkasella.

Litiumioniteknologia

Klassisten lyijyakkujen ohella ajoneuvoissa voi käyttää uuden sukupolven litiumioniakkuja.

Nopeusvyöhykkeet

Ohjelmistopohjainen connect:zi-nopeudensäätöjärjestelmä mahdollistaa turva-alueiden määrittämisen varastoon nopeuden automaattista hallintaa varten.

Linde BlueSpot

Linde BlueSpot -varoitusvalojärjestelmä parantaa ajoneuvojen näkyvyyttä, mikä lisää päivittäisen varastotyöskentelyn turvallisuutta.

Pyydä tarjous